VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC

 

Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer

‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naamsbekendheid

en het imago verder verstevigd en realiseert FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Centerparcs, Atag, Autodrop

en Pon zijn hiermee succesvol ‘ON’.

terug

ENIAC 'extra e'

 

VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC

 

Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer

‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naamsbekendheid

en het imago verder verstevigd en realiseert FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Centerparcs, Atag, Autodrop

en Pon zijn hiermee succesvol ‘ON’.

 

VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC

 

Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer

‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naamsbekendheid en

het imago verder verstevigd en realiseert FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Centerparcs, Atag, Autodrop en Pon zijn

hiermee succesvol ‘ON’.

 

VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC

 

Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer

‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking

van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naams-

bekendheid en het imago verder verstevigd en realiseert

FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Center-

parcs, Atag, Autodrop en Pon zijn hiermee succesvol ‘ON’.