VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC
Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer
‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naamsbekendheid
en het imago verder verstevigd en realiseert FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Centerparcs, Atag, Autodrop
en Pon zijn hiermee succesvol ‘ON’.
terug
ENIAC 'extra e'
VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC
Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer
‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naamsbekendheid
en het imago verder verstevigd en realiseert FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Centerparcs, Atag, Autodrop
en Pon zijn hiermee succesvol ‘ON’.
VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC
Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer
‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naamsbekendheid en
het imago verder verstevigd en realiseert FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Centerparcs, Atag, Autodrop en Pon zijn
hiermee succesvol ‘ON’.
VOLLE AANDACHT VOOR ENIAC
Het ICT-bedrijf positioneert zich hierbij onder de noemer
‘ON DEMAND BUSINESS, POWERED BY ENIAC’. Met gebruikmaking
van klantnamen en het thema ‘IS ON’, wordt de naams-
bekendheid en het imago verder verstevigd en realiseert
FHB de totale campagne. ONder andere Yamaha, Center-
parcs, Atag, Autodrop en Pon zijn hiermee succesvol ‘ON’.