VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'
ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners in Nederland.
Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA positioneren als meest optimale
werkgever, voor zowel de Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.
Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’; een thema-campagne waarin
eigen medewerkers met opvallende hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige
vrijetijdsbestedingen- men weer blij was om op maandag aan het werk te gaan. Zelfs
directieleden waren onderwerp van gesprek én beeld. Welk een mooiere hobby dan je
werk? De campagne was zó succesvol dat, na de overname van ELC door ORDINA, FHB
werd gevraagd de campagne in binnen- en buitenland ‘om te zetten’ naar ORDINA.
Ook wij waren blij dat het weer maandag was.
terug
VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'
ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners
in Nederland. Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA
positioneren als meest optimale werkgever, voor zowel de
Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.
Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’;
een thema-campagne waarin eigen medewerkers met opvallende
hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige vrijetijdsbestedingen-
men weer blij was om op maandag aan het werk te gaan. Zelfs
directieleden waren onderwerp van gesprek én beeld. Welk een mooiere
hobby dan je werk? De campagne was zó succesvol dat, na de overname
van ELC door ORDINA, FHB werd gevraagd de campagne in binnen- en
buitenland ‘om te zetten’ naar ORDINA.
Ook wij waren blij dat het weer maandag was.
VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'
ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners
in Nederland. Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA
positioneren als meest optimale werkgever, voor zowel de
Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.
Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’;
een thema-campagne waarin eigen medewerkers met opvallende
hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige vrijetijds-
bestedingen- men weer blij was om op maandag aan het werk te
gaan. Zelfs directieleden waren onderwerp van gesprek én
beeld. Welk een mooiere hobby dan je werk? De campagne was zó
succesvol dat, na de overname van ELC door ORDINA, FHB werd
gevraagd de campagne in binnen- en buitenland ‘om te zetten’
naar ORDINA.
Ook wij waren blij dat het weer maandag was.
VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'
ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners in Nederland. Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA positioneren als meest optimale werkgever, voor zowel de Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.
Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’; een thema-campagne waarin eigen medewerkers met opvallende hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige vrijetijdsbestedingen- men weer blij was om op maandag aan het werk te gaan. Zelfs directieleden waren onderwerp van gesprek én beeld. Welk een mooiere hobby dan je werk? De campagne was zó succesvol dat, na de overname van ELC door ORDINA, FHB werd gevraagd de campagne in binnen- en buitenland ‘om te zetten’ naar ORDINA.
Ook wij waren blij dat het weer maandag was.