VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'

 

ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners in Nederland.

Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA positioneren als meest optimale

werkgever, voor zowel de Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.

 

Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’; een thema-campagne waarin

eigen medewerkers met opvallende hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige

vrijetijdsbestedingen- men weer blij was om op maandag aan het werk te gaan. Zelfs

directieleden waren onderwerp van gesprek én beeld. Welk een mooiere hobby dan je

werk? De campagne was zó succesvol dat, na de overname van ELC door ORDINA, FHB

werd gevraagd de campagne in binnen- en buitenland ‘om te zetten’ naar ORDINA.

 

Ook wij waren blij dat het weer maandag was.

terug

 

VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'

 

ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners

in Nederland. Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA

positioneren als meest optimale werkgever, voor zowel de

Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.

 

Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’;

een thema-campagne waarin eigen medewerkers met opvallende

hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige vrijetijdsbestedingen-

men weer blij was om op maandag aan het werk te gaan. Zelfs

directieleden waren onderwerp van gesprek én beeld. Welk een mooiere

hobby dan je werk? De campagne was zó succesvol dat, na de overname

van ELC door ORDINA, FHB werd gevraagd de campagne in binnen- en

buitenland ‘om te zetten’ naar ORDINA.

 

Ook wij waren blij dat het weer maandag was.

 
 

VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'

 

ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners

in Nederland. Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA

positioneren als meest optimale werkgever, voor zowel de

Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.

 

Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’;

een thema-campagne waarin eigen medewerkers met opvallende

hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige vrijetijds-

bestedingen- men weer blij was om op maandag aan het werk te

gaan. Zelfs directieleden waren onderwerp van gesprek én

beeld. Welk een mooiere hobby dan je werk? De campagne was zó

succesvol dat, na de overname van ELC door ORDINA, FHB werd

gevraagd de campagne in binnen- en buitenland ‘om te zetten’

naar ORDINA.

 

Ook wij waren blij dat het weer maandag was.

 

VOLLE AANDACHT VOOR ordina 'maandag'

 

ORDINA, beursgenoteerd en een van de grootste ICT-dienstverleners in Nederland. Opdracht: werven van ICT-specialisten en ORDINA positioneren als meest optimale werkgever, voor zowel de Nederlandse, Belgische als de Duitse [arbeids-] markt.

 

Eerder ontwikkelde FHB voor ELC de campagne ‘MAANDAG’; een thema-campagne waarin eigen medewerkers met opvallende hobby’s vertellen dat -ondanks hun geweldige vrijetijdsbestedingen- men weer blij was om op maandag aan het werk te gaan. Zelfs directieleden waren onderwerp van gesprek én beeld. Welk een mooiere hobby dan je werk? De campagne was zó succesvol dat, na de overname van ELC door ORDINA, FHB werd gevraagd de campagne in binnen- en buitenland ‘om te zetten’ naar ORDINA.

 

Ook wij waren blij dat het weer maandag was.