VOLLE AANDACHT VOOR ormit / rabobank 'jij'
ORMIT werft in opdracht van o.a. Rabobank, Belastingdienst en ANWB
meerdere deelnemers voor haar (Incompany) Management Development Programma’s. Deze krijgen de kans uitdagende projecten uit te voeren binnen de participerende bedrijven en te groeien naar een managementpositie.
Omdat hier niet alleen ORMIT de afzender is maar ook de participerende bedrijven, ontwikkelde FHB naast ‘GUTS AND GLORY’
een tweede campagne met als thema ‘JIJ’, een sterke aanspreektitel, groot, dominant beeldgebruik en ten gunste van de beide afzenders een neutrale styling.
VOLLE AANDACHT VOOR ormit / rabobank 'jij'
ORMIT werft in opdracht van o.a. Rabobank, Belastingdienst en ANWB
meerdere deelnemers voor haar (Incompany) Management Development Programma’s. Deze krijgen de kans uitdagende projecten uit te voeren binnen de participerende bedrijven en te groeien naar een managementpositie.
Omdat hier niet alleen ORMIT de afzender is maar ook de participerende bedrijven, ontwikkelde FHB naast ‘GUTS AND GLORY’
een tweede campagne met als thema ‘JIJ’, een sterke aanspreektitel, groot, dominant beeldgebruik en ten gunste van de beide afzenders een neutrale styling.
VOLLE AANDACHT VOOR ormit / rabobank 'jij'
ORMIT werft in opdracht van o.a. Rabobank, Belastingdienst en ANWB meerdere deelnemers voor haar (Incompany) Management Development Programma’s. Deze krijgen de kans uitdagende projecten uit te voeren binnen de participerende bedrijven en te groeien naar een managementpositie.
Omdat hier niet alleen ORMIT de afzender is maar ook de
participerende bedrijven, ontwikkelde FHB naast ‘GUTS AND GLORY’
een tweede campagne met als thema ‘JIJ’, een sterke aanspreektitel, groot, dominant beeldgebruik en ten gunste van de beide
afzenders een neutrale styling.
VOLLE AANDACHT VOOR ormit / rabobank 'jij'
ORMIT werft in opdracht van o.a. Rabobank, Belastingdienst
en ANWB meerdere deelnemers voor haar (Incompany) Management Development Programma’s. Deze krijgen de kans uitdagende projecten uit te voeren binnen de participerende bedrijven en te groeien naar een managementpositie.
Omdat hier niet alleen ORMIT de afzender is maar ook de participerende bedrijven, ontwikkelde FHB naast ‘GUTS AND GLORY’ een tweede campagne met als thema ‘JIJ’, een sterke aanspreektitel, groot, dominant beeldgebruik en ten gunste van de beide afzenders een neutrale styling.