QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van

hun bedrijfsvoering. Dat doet men door de inzet van slimme

IT-oplossingen. QNH combineert nieuwe technologieën met

bestaande, adviseert, ontwikkelt, implementeert en beheert.

QNH is hierdoor in staat een totale projectaanpak te realiseren

en verbindt daarbij mensen, processen en IT. QNH groeit en zoekt

50 nieuwe medewerkers die gaan voor een top ICT-werkgever

met uitdagende projecten, bevlogen collega’s, die betrokken

zijn en hun eigen pad willen kiezen.

 

Hiervoor ontwikkelde FHB een nieuwe campagne met ongekende

stopping power die via snelwegreclame en online-bannering werd uitgerold: COLOUR YOUR FUTURE.

 

Hoe kleurrijk kun je het maken?

terug

 
 

QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van

hun bedrijfsvoering. Dat doet men door de inzet van slimme

IT-oplossingen. QNH combineert nieuwe technologieën met

bestaande, adviseert, ontwikkelt, implementeert en beheert.

QNH is hierdoor in staat een totale projectaanpak te realiseren

en verbindt daarbij mensen, processen en IT. QNH groeit en zoekt

50 nieuwe medewerkers die gaan voor een top ICT-werkgever met

uitdagende projecten, bevlogen collega’s, die betrokken zijn en

hun eigen pad willen kiezen.

 

Hiervoor ontwikkelde FHB een nieuwe campagne met

ongekende stopping power die via snelwegreclame en

online-bannering werd uitgerold: COLOUR YOUR FUTURE.

 

Hoe kleurrijk kun je het maken?

 

QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering. Dat doet men door de inzet

van slimme IT-oplossingen. QNH combineert nieuwe technologieën met bestaande, adviseert, ontwikkelt, implementeert en beheert. QNH is hierdoor in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. QNH groeit en zoekt 50 nieuwe medewerkers die gaan voor een top ICT-werkgever met uitdagende projecten, bevlogen collega’s, die betrokken zijn en hun eigen pad willen kiezen.

 

Hiervoor ontwikkelde FHB een nieuwe campagne met ongekende stopping power die via snelwegreclame en online-bannering werd uitgerold: COLOUR YOUR FUTURE.

 

Hoe kleurrijk kun je het maken?