VOLLE AANDACHT VOOR UWV

 

In navolging van diverse succesvolle promotionele- en wervings-campagnes voor UWV breed, gaf UWV Concerninkoop (de procurement-organisatie van UWV voor maar liefst 22.000 werkplekken), FHB opdracht voor een totaal hernieuwde interne en externe positionering.

 

FHB ontwikkelde een campagne voor de interne awareness

en voor de externe communicatie onder andere de corporate

brochure ‘Van Filosofie naar Strategie’. Daarnaast realiseerde FHB

diverse UWV-jaarkalenders onder de titel ‘Verschil heeft Betekenis’.

 

Naar aanleiding van de conceptuele invulling en uitvoering van de opdracht werd FHB beloond met de officiële status UWV preferred supplier.

 

Met het oog hierop heeft verschil zeker betekenis.

terug

 

VOLLE AANDACHT VOOR UWV

 

In navolging van diverse succesvolle promotionele- en wervings-campagnes voor UWV breed, gaf UWV Concerninkoop (de procurement-organisatie van UWV voor maar liefst 22.000 werkplekken), FHB opdracht voor een totaal hernieuwde interne en externe positionering.

 

FHB ontwikkelde een campagne voor de interne awareness

en voor de externe communicatie onder andere de corporate

brochure ‘Van Filosofie naar Strategie’. Daarnaast realiseerde FHB

diverse UWV-jaarkalenders onder de titel ‘Verschil heeft Betekenis’.

 

Naar aanleiding van de conceptuele invulling en uitvoering van de opdracht werd FHB beloond met de officiële status UWV preferred supplier.

 

Met het oog hierop heeft verschil zeker betekenis.

 

VOLLE AANDACHT VOOR UWV

 

In navolging van diverse succesvolle promotionele- en wervings-campagnes voor UWV breed, gaf UWV Concerninkoop (de procurement-organisatie van UWV voor maar liefst 22.000 werkplekken), FHB opdracht voor een totaal hernieuwde interne en externe positionering.

 

FHB ontwikkelde een campagne voor de interne awareness en voor

de externe communicatie onder andere de corporate brochure

‘Van Filosofie naar Strategie’. Daarnaast realiseerde FHB diverse

UWV-jaarkalenders onder de titel ‘Verschil heeft Betekenis’.

 

Naar aanleiding van de conceptuele invulling en uitvoering van de opdracht werd FHB beloond met de officiële status UWV preferred supplier.

 

Met het oog hierop heeft verschil zeker betekenis.

 

VOLLE AANDACHT VOOR UWV

 

In navolging van diverse succesvolle promotionele- en wervings-campagnes voor UWV breed, gaf UWV Concerninkoop (de procurement-organisatie van UWV voor maar liefst 22.000 werkplekken), FHB opdracht voor een totaal hernieuwde interne en externe positionering.

 

FHB ontwikkelde een campagne voor de interne awareness

en voor de externe communicatie onder andere de corporate brochure ‘Van Filosofie naar Strategie’. Daarnaast realiseerde FHB diverse UWV-jaarkalenders onder de titel ‘Verschil heeft Betekenis’.

 

Naar aanleiding van de conceptuele invulling en uitvoering van de opdracht werd FHB beloond met de officiële status UWV preferred supplier.

 

Met het oog hierop heeft verschil zeker betekenis.