VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'
UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen en Arbeids-
deskundigen. FHB werd gevraagd een campagne te ontwikkelen met als doel om in een tijdsbestek van 6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.
FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!
FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.
VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'
UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen en Arbeids-
deskundigen. FHB werd gevraagd een campagne te ontwikkelen met als doel om in een tijdsbestek van 6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.
FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!
FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.
VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'
UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen en Arbeids-
deskundigen. FHB werd gevraagd een campagne te ontwikkelen met
als doel om in een tijdsbestek van 6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers
te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.
FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV
qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren
optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!
FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.
VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'
UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen
en Arbeidsdeskundigen. FHB werd gevraagd een campagne
te ontwikkelen met als doel om in een tijdsbestek van
6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.
FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!
FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.