VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'

 

UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen en Arbeids-

deskundigen. FHB werd gevraagd een campagne te ontwikkelen met als doel om in een tijdsbestek van 6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.

 

FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!

 

FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.

 

VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'

 

UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen en Arbeids-

deskundigen. FHB werd gevraagd een campagne te ontwikkelen met als doel om in een tijdsbestek van 6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.

 

FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!

 

FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.

 

VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'

 

UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen en Arbeids-

deskundigen. FHB werd gevraagd een campagne te ontwikkelen met

als doel om in een tijdsbestek van 6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers

te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.

 

FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV

qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren

optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!

 

FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.

 

VOLLE AANDACHT VOOR uwv 'in de praktijk'

 

UWV kampte met een groot tekort aan Verzekeringsartsen

en Arbeidsdeskundigen. FHB werd gevraagd een campagne

te ontwikkelen met als doel om in een tijdsbestek van

6 maanden 100 (!) nieuwe medewerkers te werven en gelijktijdig het UWV moderner en ‘sneller’ te positioneren.

 

FHB ontwikkelde hiervoor de campagne ‘In de praktijk’; voor het UWV qua copy en beeld een tot dan ongekende aanpak. De reacties waren optimaal en binnen 3 maanden waren de doelstellingen gehaald!

 

FHB werkt. Zeker ‘in de praktijk’.